A balatoni térség egész éves látogatottságának bővítésére és az üzleti utazók megszólítására törekszik a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton. A szálloda célja, hogy a megszokott konferencia-helyszínektől eltérő, különleges tereivel új színt vigyen a céges és ügynökségi rendezvényekbe, és ennek érdekében nagy hangsúlyt fektetnek a MICE (avagy üzleti rendezvények) szegmens bővítésére. Simon Dávid, a hotel sales menedzsere a közelgő MICE Business Day-en mutatja be fejlesztéseiket, melyek célja, hogy a Balaton partját vonzóbbá tegyék az üzleti turizmus számára is.
A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton fő célja, hogy még több látogatót vonzzon Magyarország egyik legkedveltebb turisztikai régiójába – nemcsak a nyári szezonban, hanem az év minden időszakában bemutassa a Balaton és környékének sokszínűségét.
A hotel fejlesztésekbe kezdett a MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions) szolgáltatásainak bővítése érdekében, hogy a családok mellett a cégek és ügynökségek számára is ideális helyszínt biztosítson. A Mövenpick BalaLand azonban nem egy tipikus konferenciaszálloda: kreatív megoldásokkal várja az üzleti utazókat, inspirálóbb környezetet biztosítva, ami kötetlenebb hangulatot teremt a rendezvények alatt. A szálloda olyan különleges, a szokásos business helyszínektől eltérő opciókkal rendelkezik, mint a Family Park vagy a spa szintje – ahol most már üzleti találkozók, workshopok, kisebb konferenciák és csapatépítők lebonyolítása is lehetséges, mindezt a festői Balaton-parton.
„A trendek azt mutatják számunkra, hogy a fővároson kívül is egyre növekszik az üzleti célú kereslet. A vendégek egyre inkább keresik az olyan lokációkat, ahol az üzleti utakat szabadidős aktivitásokkal vagy akár gasztronómiai élményekkel egészíthetik ki. A balatoni régió ideális választás ebből a szempontból és a szállodáknak is remek lehetőség, hogy csökkentsük a szezonalitást és egész évben növeljük a vendégszámokat. Az idei MICE Business Day-en, ami Magyarország legnagyobb üzleti turisztikai fóruma, október 22-én Budapesten is ott leszünk, hogy bemutassuk azokat a szolgáltatásainkat, amelyekkel szeretnénk hozzájárulni a MICE piac bővüléséhez” – mondta Simon Dávid, a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton sales menedzsere.
A Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton MICE szegmensének fejlesztése hosszú távú stratégiai cél, amely része annak az elköteleződésnek, hogy a Balaton régióját ne csak a szabadidős, hanem a prémium üzleti turizmus számára is különleges célponttá tegyék.